Podavsnitt

#3 EXTRAAVSNITT: (S)prickan i Timrå – Per-Arne Frisk hoppar av

I dagens extraavsnitt om Sprickan i Timrå bland Socialdemokraterna. Per-Arne Frisk (S), f.d. kommunalråd och socialnämndens ordförande lämnar partiet och blir politisk vilde. Han är kritisk mot den nyliberala agendan som han upplever S i Timrå driver med Stefan Dalin (S) i spetsen som är utan visioner och mål. Han är också kritisk att Socialdemokraterna och Vänsterpartiet beblandade sig i valet av oppositionsråd efter valet 2018. Följ oss på Facebook, sök på Regionpodden.